کیفیت برند، وفاداری برند، رضایت مشتری
Brand equity, brand loyalty and consumer satisfaction تاریخ: ۲۰۱۱ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Annals of Tourism Research قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۲۲ تعداد صفحات فارسی: ۱۶ کد: ۱۰۲۰۱ چکیده فارسی هدف این تحقیق بررسی تاثیرات واسطهای رضایت مصرف کننده بر ارتباط میان ارزش ویژه برند مبتنی برمصرف کننده و وفاداری … ادامه خواندن کیفیت برند، وفاداری برند، رضایت مشتری
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.